Oldalak

Rendszeres olvasók

2014. július 14., hétfő

2. DÍJAM!

ÚÚÚÚÚ nagyon szépen köszönöm! Táborból visszatérve ennél jobb fogadtatásban nem is lehetett volna részem! Nagyon aranyos vagy Abby a Galamb !!! Nagyon köszönöm :D <3

Szóval vágjunk bele :D








Szabályok:
- Írd ki kitől van
- Írj magadról 10 dolgot
- Válaszolj 10 kérdésre
-Tegyél fel 10 kérdést
- Küld tovább 10 embernek
- Iratkozz fel a küldő blogjára (ez nálam nem kötelező :D)

10 dolog rólam:
  1. 9-es leszek de...
  2. ...igazából 10-es lennék, de nem indulhattam tavaly egy sajnálatos dolog miatt de...
  3. ...ettől még nem keseredtem el, így most nem bukás okából megismételve jövőre a 9-et művészeti osztályba járva követem céljaim ugyan is...
  4. ... művész szeretnék lenni egyszer. Festő és grafikus, mert...
  5. ...ez minden életcélom. Pontosan ezért...
  6. ...vannak előre megtervezett, és igen határozott gondolataim, hogy mit szeretnék tenni a gimi után.
  7. Például, már tudom hova szeretnék egyetemre menni, no meg...
  8. ...hogy az után még mit szeretnék csinálni.
  9. A rajzon kívül az írás is leköt, mint hobbi, vele egyetemben a biológia, hisz...
  10. ...a művészeti egyetem befejezte után szeretnék egy diplomát szerezni valahol a biológia terén. Ne csak művész szakmám legyen már :D
10+1 (mert ezt fontosan érzem) 16 leszek :D 
 
10 (és én uyg nézem ezt megtoldták még eggyel xd ) kérdésre a válasz:
 

Van kedvenc színed? Ha igen milyen szín?
- Én úgy gondolom, minden szín valamiért nagyon szép. Mindegyikben van valami különleges, amiért nem tudom egyiket sem kiemelni kedvencként :D 
Hogy hívják a háziállatod?
- Hát, sok van. De a kedvencemnek a neve az Theseus (tézeusz) bece nevén: Tézi, aki egy orra hegyétől farka csúcsáig hamuszürke kandúr , és hűséges hálótárs (xd)  <3 Imádlak édesem <3
Milyen zenéket szeretsz?
Az 1D-n kívül, rengeteg rockot hallgatok. Kedvenc bandám ezen kívül az Our Last Night nevezetű. Egyszerűen imádom. Sokan mondták, hogy hogyan hoztam össze a repertoáromba így ezt a kettőt h 1D és OLN, de hát egyszerűen szeretem mindekettőt <3 De am rengeteg mást is hallgatok xd Pop-ot is nagy ritkán az 1d-n kív :D
Mit hallgattál utoljára?
A film nézés nem az én műfajom. Egyszer megnézem, annyi elég is :D Ha könyvet kérdeztél volna, arról áradoztam volna pár száz oldalt :D 
Mikor kezdtél el blogot írni?
 Mikor ezt kezdtem :D
Ki a kedvenc énekesed vagy bandád?
 Tessékeljen megnézni, kivel írtam ezt a blogot <3 xdd
Mi volt a legelső blogod címe?
This is my firs blog :D
Ki miatt kezdtél el blogot írni?
Ezt a kérdést most nem igen tudom értelmezni.. Ha azt kérdezed, hogy ösztönzött e valaki ismerősöm, akkor senki... Ha azt kérdezed, hogy valami rajongás céljából, akkor sztem ez egyértelmű :D 
Hány blogot írtál eddig?
 Tkp 2-t, de ami publikus egyenlőre az ez az egy :D Van egy másik, amit már elkezdtem, de egyenlőre míg ezzel nem végzem nem publikálom, mert már ezzel sokan pórul jártak :D
Ki a legjobb barátod/barátnőd?
Nos, nem mondhatom el itt a nevét, de van, és ha ezt olvassa : IMÁDLAAAK <3
 
Akiknek tovább küldöm: 
 
(sorry h ennyire kevés, de magyar blogokat nem ismerek annyit, vagy már elküldtem nekik a díjat. Tudjátok inkább angolul olvasok wattpadon ilyen 1D-s cuccokat :D)
 

(remélem egy pontot sem hagytam ki , és minden stimmel :D xd )
 

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Kihagytad a saját kérdéseidet :D De semmi baj, megoldottam ;) És nagyon szépen köszönöm a díjat, ma már ki is raktam, feliratkoztam ide és már el is kezdtem olvasni :DD

Unknown írta...

Baaaszus !!! Tudtam hvalamit kihagytam !!! Véletlenül rosz helyre kattintottam, mikor először írtam, és ÁÁÁÁ !!! Nem hiszem el ! de mostmár késő.... :( m1. BOCSÁNAT MINDENKINEK !